מדיניות משלוחים

מדיניות המשלוחים 
המוצרים אשר נרכשים באתר גרין מקלחונים  (למעט מקלחונים ואמבטיונים )
מסופקים ללקוח באמצעות שליח מקצועי עד לכתובת המשלוח אשר צויינה בעת ביצוע ההזמנה באתר. אספקת המוצרים נעשית ע"י חברת שליחויות חיצונית ומובילה בשוק.

אזורי משלוח
אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה ( תשתיות,הגבלות בטחוניות וכיוצא בזה ) על אף האמור לעיל,ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל ( לרבות על פי הנחיות ומדיניות חברת השליחויות החיצונית ) למרות שאותם ישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.
עלויות משלוח
על פי החלטת גרין מקלחונים כל המוצרים שנמכרים באתר ( למעט מקלחונים ואמבטיונים ) יהיו ללא תוספת תשלום ללקוח אלא אם מדובר בישובים מרוחקים כמו אילת,הערבה,רמת הגולן ואזורים שמעבר לקו הירוק - שכאן הנהלת החברה תקבל החלטה בכל מקרה שכזה. במקרים של הובלה חריגה ( הובלה הדורשת כוח אדם נוסף / אמצעים מיוחדים ) חברת גרין מקלחונים תהיה רשאית לבטל את ההזמנה על פי שיקול דעתה,או להציע ללקוח לבצע את המשלוח בתוספת תשלום.עלות דמי המשלוח,במידה וישנה כזו,תופיע בסעיף נפרד על גבי חשבונית העסקה שתישלח ללקוח.
זמן האספקה וימי הפעילות
אספקת המוצר תתבצע עד 7 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר גרין מקלחונים .כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי העסקים בלבד ( ראשון עד חמישי ) לא כולל ערבי חג וימי שישי ושבת. הזמנות שייקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.חברת גרין מקלחונים לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור / או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון,צד שלישי ו/ או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.

תאום המשלוח
תיאום מועד אספקת המוצר לכתובת המשלוח תתבצע באופן עצמאי ע"י חברת השליחויות החיצונית. יום לאחר ביצוע התיאום יקבל הלקוח הודעת SMS ובה יוצג המועד שתואם וכן קישור למערכת המאפשרת לשנות את המועד המתואם או לאשרו. ביום מועד המשלוח המתואם יקבל הלקוח הודעת תזכורת ע"י הודעת SMS . על מנת לייעל את קבלת המוצר אנו ממליצים לכתוב בדף ההזמנה באתר את הכתובת המלאה בה אתם נמצאים במרבית שעות היממה ( כתובת מגורים,מקום עבודה וכדומה ).כמו כן מומלץ כי בעת הזנת פרטיכם בדף ההזמנה תציינו מקום להשארת המשלוח במקרה ולא תימצאו בכתובת בעת הגעת השליח.
חברת גרין מקלחונים לא תהיה אחראית לכל נזק ו / או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מהשארת המשלוח במיקום החלופי. במידה ולא ציין הלקוח מיקום חלופי להשארת המשלוח,תבצע חברת השליחויות ניסיון נוסף לתיאום המשלוח ולאחר מכן המשלוח ישוב לחברת גרין מקלחונים .במידה ויידרש משלוח חוזר,יחוייב הלקוח במלוא עלות המשלוח החוזר.

ביטול הזמנה והחזרות
מדיניות ביטול הזמנה תהא כפופה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 ( להלן "חוק הגנת הצרכן" ) ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו. ניתן לבטל הזמנת קניינו של מוצר מיום ההזמנה ועד 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל או ממועד קבלת אישור ההזמנה - לפי המאוחר. זכות הביטול אינה תקפה בין היתר במקרים הבאים : טובין שיוצרו במיוחד עבור הלקוח כגון מקלחונים ואמבטיונים על פי מידות מיוחדות. היה ולאחר ביצוע ההזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו / או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח אימייל ( או שנציג החברה ייצור עם הלקוח קשר טלפוני ) המודיע על ביטול הזמנת אותו המוצר ללא חיוב ו / או השבת כספו ( לפי העניין ) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד חברת גרין מקלחונים בגין זאת. בכל סוגיה או בעיה הנוגעת למשלוח ואספקת מוצרי גרין מקלחונים ,ניתן לפנות למייל: infogrinbath@gmail.com
או למספרים : 050-3434827 / 050-3838209  ונשמח לעזור.

Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןפייסבוק